Naszym celem jest wparcie w budowaniu efektywnej i konkurencyjnej placówki stomatologicznej. Maksymalizacja zysków, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Działamy na wielu poziomach firmy, identyfikując i odpowiadając na wyzwania, które często są niezauważalne w ramach prowadzenia tzw. daily business.
Dostarczamy rozwiązań dla poprawy funkcjonowania klinik i gabinetów na wielu płaszczyznach. Począwszy od tworzenie misji, wizji i strategii, przez budowanie struktury i standardów wraz z przypisanymi do niej zadaniami, zakresami obowiązków i wymaganymi kompetencji, do wyznaczania celów i wdrażanie programu zarządzania przez cele. Pokazujemy jakich narzędzi wykorzystywać by osiągnąć efektywność organizacyjną, zespołową i osobistą.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź jak wygląda proces i zwiększ potencjał swojego biznesu już dziś!
Najlepsza Klinika nie może istnieć bez pracującego w niej wykwalifikowanych personelu. Dbamy o ich rozwój poprzez organizowanie merytorycznych szkoleń budujących kompetencję na wielu płaszczyznach.
Zaczynając od szkoleń biznesowych pomagających w pracy z Klientami lub w zarządzaniu marką kliniki. Poprzez rozwijanie kompetencji menadżerskich, budowanie zespołu za sprawą profesjonalnej rekrutacji i nabywanie umięjętności zarządzania zespołem. Kończąc na szkoleniach dedykowanych dla lekarzy dentystów, menadżerów klinik stomatologicznych, higienistek, asysty oraz pozostałego personelu.
Sprawdź aktualne szkolenia i dostępne terminy. Brakuje Ci szkolenia z danej tematyki? Napisz do nas!
Na te wszystkie pytania pomożemy Ci odpowiedzieć.
Zbudujemy dla Twojej Kliniki katalog kompetencji wraz z ich opisami oraz miernikami pozwalającymi określić ich bieżący oraz pożądany poziom, jak również umożliwiających śledzenie postępów w ich rozwoju.
Pomożemy Ci w procesie rekrutacyjnym by pozyskać pracowników, którzy spełnią wszystkie wymagane oczekiwania oraz staną się mocnym ogniwem w zespole. Efektywna Klinika, to taka w jakiej funkcjonuje matryca kompetencji służąca budowaniu zgranego i merytorycznego zespołu.
Potrzebne Ci wsparcie w materii kompetencji i rekrutacji? Napisz do nas!
Ocena funkcjonowania placówki stomatologicznej, często jest oparta jedynie o posiadane przekonania i opinie. Niestety aby móc obiektywnie stwierdzić jak prezentuje się kondycja naszej firmy, niezbędne są dane i fakty.
Przeprowadzamy audyty klinik i gabinetów stomatologicznych badając nie tylko poziom i jakość świadczonych usług, ale także oceniając potencjał rozwojowy placówki, efektywność jej i realizowanych w niej procesów oraz kompetencje personelu.
Za sprawą badania Tajemniczego Pacjenta zrewidujemy poziom realizacji standardów obsługi zarówno przy rozmowie telefonicznej jak i wizycie osobistej. Dzięki temu pomożemy Ci w wyznaczaniu i poprawie standardów obsługi i jakości realizowanych usług.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Wydaje się, że praca placówki stomatologicznej sprowadza sie głównie do odpowiadania na potrzeby dentystyczne przychodzących do niej Pacjentów. Prawda jest taka, że jest to jedynie część działalności. Przewiduje się, że realizacja wszystkich procesów w gabinetach i klinikach stomatologicznych realizowana jest z marnotrawstwami na poziomie blisko 80%.
Jak temu zaradzić? Z pomocą przychodzi tutaj Lean. Najskuteczniejsza jak dotąd metoda zarządzania procesami wywodząca się z Japonii. Koncentruje sie na eliminowaniu strat, przy jednoczesnej maksymalizacji zysków i zadowolenia klienta. Jest to podejście stosowane w wielu sektorach biznesu, również w służbie zdrowia, w tym w stomatologii.
Jako pierwsi w Polsce dostarczamy profesjonalnego doradztwa i szkolenia w zakresie wykorzystanie metody Lean w stomatologii.
Chcesz wiedzieć więcej co możesz zyskać implementując i stosując Lean dentistry™? Koniecznie sie z nami skontaktuj!
Jeżeli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem szkoleń lub warsztatów indywidualnych uszytych pod potrzeby Twoje i Twojego personelu, to także możemy to dla Ciebie zrobić.
Przygotowujemy szkolenia zamknięte dla placówek stomatologicznych, na których odpowiadamy wprost na wskazane wyzwania.
Pomagamy w integracji zespołów, organizujemy warsztaty z tematyki rozwiązywania problemów (Problem Solving), dostarczamy kompetencji z zadanej tematyki, w której sie specjalizujemy.
Jeśli potrzebujesz zamkniętych warsztatów i szkoleń, napisz do nas już dziś!
Kontakt
ul. Andrzeja Kmicica 3B/27
92-433 Łódź
NIP: 827 211 88 89
tel:(+48) 732 130 150
email: med@greycell.com.pl
WordPress dumnie napędza GreyCell™